Głównym celem Lenko S.A. jest dążenie do zaspokojenia zmieniających się wymagań i oczekiwań Klientów poprzez ciągłe rozwijanie i doskonalenie konstrukcji wyrobów oraz technologii wytwarzania.
Zarząd firmy realizując przyjętą strategię rozwoju dokonuje stałej orientacji na potrzeby Klientów; stosowanie zasad i wymagań normy ISO 9001 : 2008 w Systemie Zarządzania Jakością oraz ciągłe doskonalenie procesów biznesowych.
Opracowane programy i plany jakości oraz realizacja zakupów inwestycyjnych i prac modernizacyjnych umożliwiają ciągły rozwój technologii wytwarzania dla uzyskania wyrobów o wysokich parametrach technicznych, trwałych i estetycznych, dostarczonych Klientom w uzgodnionych terminach. Przyjęty system szkoleń pracowników pozwala na stałe podnoszenie ich kwalifikacji zawodowych. Kadra kierownicza zarządza procesami w firmie poprzez System Jakości analizując wyniki przeglądów i auditów oraz tworzy warunki techniczne i organizacyjne dla działań projakościowych.
Wszyscy pracownicy firmy związani z Systemem Zarządzania Jakością są odpowiedzialni za realizację Polityki Jakości oraz zadań jakościowych w swoim zakresie działania. Ciągłe doskonalenie Systemu Zarządzania Jakością zapewnia osiągnięcie założonych celów.
|